Arata cu totul altfel decat orice alt Ferrari de pana acum si vine, pentru prima data in istoria marcii, cu tractiune integrala - noul Ferrari FF!

O supriza de proportii de la Ferrari, atat la nivel conceptual, cat si la nivel tehnic. Fac italienii ce fac si se reinventeaza fara sa renunte la valorile traditionale.

Masina pe care o vedeti este una de serie si se numeste Ferrari FF. Un nume/acronim pentru Ferrari Four, adica masina are 4 locuri, dar si 4 roti motorice. Da, ati citit bine, acesta este primul Ferrari cu tractiune integrala! Italienii au facut pasul catre aceasta solutie, ceruta se pare de potentialii clienti de Ferrari.

Noul Ferrari FF, adica primul Ferrari cu tractiune integrala! - Poza 1

Sistemul 4×4 este unul dezvoltat de Ferrari, iar constructorul italian sustine ca acesta cantareste cu 50% mai putin decat sistemele similare utilizate de alti constructori. Functionarea acestuia este integrata in sistemele electronice de la bord, iar motricitatea este mult imbunatatita pe toate tipurile de suprafete (asfaltate).

Sa vorbim putin si despre design. Unul iarasi neconventional, FF fiind conceput ca un shooting brake. Nu-l confundati cu un break, este altceva, mult mai dinamic vizual. Arata senzational din lateral, cu capota lunga si habitaclul mult impins in spate! Normal, designul este semnat de Pininfarina, iar partea frontala mi se pare o combinatie foarte inspirata in raceala si agresivitate. Este o idee regasita si la 458 Italia si ii da o imagine foarte high tech.

Nu credeati ca vom vorbi vreodata despre capacitatea portbagajului unui Ferrari, nu?! Ei bine, acum o putem face... continuarea pe Motorstory.ro.


Poza 1: Noul Ferrari FF, adica primul Ferrari cu tractiune integrala!

Poza 2: Noul Ferrari FF, adica primul Ferrari cu tractiune integrala!

Poza 3: Noul Ferrari FF, adica primul Ferrari cu tractiune integrala!