Ce este produs la Maranello nu mai are nevoie de nicio modificare, fiind de-a dreptul spectaculos in starea sa naturala. Totusi, nu putem sa ignoram implicarea celor de la Novitec Rosso, care pur si simplu au facut ceva extraordinar.

Pare oarecum ilogic un tuning operat la nivelul unei masini cum este Ferrari Scuderia Spyder 16M. Ce este produs la Maranello nu mai are nevoie de nicio modificare, fiind de-a dreptul spectaculos in starea sa naturala. Totusi, nu putem sa ignoram implicarea celor de la Novitec Rosso, care pur si simplu au facut ceva extraordinar. Au transformat cu mult gust un Scuderia Spyder 16M, adaugand elemente vizuale extraordinare mai ales in partea posterioara, ingloband tevile de esapament si redesenand stopurile pentru a se potrivi cu tema generala a bolidului. Jantele au fost redimensionate si vopsite in galben si negru, culori ce se regasesc de altfel si e caroserie.

Novitec Rosso Scuderia 16M - Poza 1

Novitec Rosso a facut ample modificari la motor, obtinand acum 696 CP la 8.400 RPM, sucifient pentru o acceleratie de la 0 la 100 km/h in 3.5 secunde si o viteza de varf de 330 km/h. Transformarea la interior este cat se poate de subtila, cu un volan din fibra de carbon, manere pentru schimbarea vitezelor tot din carbon, plansa de bord cu elemente din carbon si piele intoarsa. Poze, in galeria foto.


Poza 1: Novitec Rosso Scuderia 16M

Poza 2: Novitec Rosso Scuderia 16M


Poza 3: Novitec Rosso Scuderia 16M

Poza 4: Novitec Rosso Scuderia 16M

Poza 5: Novitec Rosso Scuderia 16M

Poza 6: Novitec Rosso Scuderia 16M

Poza 7: Novitec Rosso Scuderia 16M

Poza 8: Novitec Rosso Scuderia 16M