Pornind de la un Corvette ZR1, Castriota a realizat pentru Bertone un bolid cu o forma iesita din comun, pe care multi nu au stiut exact cum sa o descrie.

Jason Castriota, designer cu multi ani in spate la Pininfarina si cu numeroase modele de Ferrari si Maserati care i-au trecut prin mana, s-a dedicat in ultima vreme unui proiect care a starnit controverse in randul celor implicati in industria auto. Pornind de la un Corvette ZR1, Castriota a realizat pentru Bertone un bolid cu o forma iesita din comun, pe care multi nu au stiut exact cum sa o descrie.

Project M: Mantide - Poza 1

Produsul asa-numitului Proiect M, Mantide, a fost prezentat in cadrul salonului auto de la Shanghai, eveniment la care publicul s-a inghesuit sa admire fireste masinile autohtone, dar si-a facut timp si pentru furiosul bolid rosu. Daca exteriorul ne cam lasa fara cuvinte, interiorul nu exceleaza cu nimic, dar nici nu ne asteptam la surprize tinand cont de faptul ca nici ZR1 nu straluceste la acest capitol. Stile Bertone a decis si implementarea unor usi in aripi de fluture, in dulcele stil Lamborghini.


Project M: Mantide - Poza 2

Motorul LS9 V8 de 638 CP propulseaza Mantide de la 0 la 100 de km/h in numai 3,2 secunde, iar viteza maxima este de 350 de km/h. Ramane de vazut cum se va descurca in continuare masina in ochii critici ai unui public impartit momentan in doua tabere: una care iubeste exteriorul si performantele si abia asteapta sa vada bolidul produs, respectiv una care catalogheaza Mantide drept o masina foarte urata.

Via


Poza 1: Project M: Mantide

Poza 2: Project M: Mantide

Poza 3: Project M: Mantide