Asa a aparut Mig-U1, care si-a pierdut identitatea si a evoluat tehnic si vizual, ajungand din Enzo un bolid mai agresiv, capabil sa satisfaca din toate punctele de vedere numai 25 de clienti.

Uwe Gemballa este cunoscut in toata lumea pentru modificarile aduse unor masini produse de cei de la Porsche. Acum, Gemballa a sarit din Germania pana in Italia, alegand din Maranello o bijuterie de Ferrari Enzo. E greu de crezut ca-i mai poti schimba ceva unui Enzo, insa Uwe gaseste mereu locuri bune de intervenit. Asa a aparut Mig-U1, care si-a pierdut identitatea si a evoluat tehnic si vizual, ajungand din Enzo un bolid mai agresiv, capabil sa satisfaca din toate punctele de vedere numai 25 de clienti. La o asemenea masina, interiorul este de regula neglijat, oferind numai strictul necesar, protectie sporita si functii sport. Gemballa nu s-a multumit cu atat. A adaugat un DVD player, un amplificator audio de 950 de watti, o consola centrala custome-made, un conector pentru iPod, piele neagra si velur rosu. Motorizarea este de exceptie, cu un motor cu 12 cilindri ce dezvolta 700 CP. Masina se adapteaza in functie de viteza, schimband garda la sol dupa ce trece de 120 km/h. Va lasam acum sa admirati Mig-U1 in galeria foto!


Poza 1: Gemballa Mig-U1

Poza 2: Gemballa Mig-U1

Poza 3: Gemballa Mig-U1

Poza 4: Gemballa Mig-U1


Poza 5: Gemballa Mig-U1

Poza 6: Gemballa Mig-U1

Poza 7: Gemballa Mig-U1

Poza 8: Gemballa Mig-U1

Poza 9: Gemballa Mig-U1

Poza 10: Gemballa Mig-U1